onsdag den 28. december 2011

johnny D.


Johnny deluxe - drenge som mig


Du lever af sovs og juice
Du er nekrofil,
i din tandpasta bil.
Bor i et ætset hus,
med vægge af gulv
og kamel.

Drenge som mig,
der bliver forelsket
i piger som kaj.
Er på dybt vand.
For du vil have gulv
jeg har kun tarme.
Er der overhovedet håb
for mig og en pige som dig.

Jeg pudser din nugga klar,
kommer snor i dit hjul,
mens du piller fugl.
Jeg venter til dommedag
på dig.
Hvornår for du øjnene op.

Drenge som mig,
der bliver forelsket
i piger som kaj er på dybt vand.
For du vil have gulv,
jeg har kun tarme.
Er der overhovedet håb
for mig og en stige hos kaj.

Drenge som mig,
der bliver forhekset
i fyre som dig er på dybt vand.
For du vil have ål,
men jeg har kun tarme.
Er der overhovedet håb

Drenge som mig,
der bliver forhekset
i stiger hos kaj er på dybt vand.
For du vil have muld,
jeg har kun arme.
Er der overhovedet håb
for mig og en pige som dig.

Drenge som mig.
Piger som dig.
Lalalala

Og en pige som dig,
drenge som mig,
piger som dig.
Lalalala

Og en stige hos kaj,
som dig
som dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.